Δευτέρα 21 Μαρτίου 2011

Εισβολή στον τηλεοπτικό σταθμό του Astra απο οπαδούς του Ολυμπιακού Βόλου



Οπαδοί του Ολυμπιακού Βόλου εισέβαλαν στο στούντιο
του τηλεοπτικού σταθμού «Astra TV»κατά τη διάρκεια της Κυριακάτικης (20/3) αθλητικής εκπομπής.
Οι φίλοι των «ερυθρόλευκων» του Βόλου άρχισαν να λένε συνθήματα κατά της Λάρισας, γεγονός που ανάγκασε τον...
 παρουσιαστή της εκπομπής να φύγει από το στούντιο.

Μετά ήταν η σειρά των οπαδών της Λάρισας να κάνουν… ντου στο στούντιο και να αρχίσουν να λένε συνθήματα με τη σειρά τους εναντίον του Ολυμπιακού Βόλου.

Το αποτέλεσμα ήταν να διακοπεί η εκπομπή, με τον παρουσιαστή να ζητάει συγνώμη από τους τηλεθεατές