Δευτέρα 21 Μαρτίου 2011

Πριμ 50.000 ευρώ από Μπέο


Η μεγάλη νίκη του Ολυμπιακού Βόλου στην Καβάλα δίνει αέρα στους «ερυθρόλευκους» για την είσοδο στα πλέι οφ που εκτός απροόπτου θα σημάνει και ευρωπαϊκές υποχρεώσεις για την νέα σεζόν…
Ο Αχιλλέας Μπέος μπορεί να έχει πει ότι το καλοκαίρι δεν θα βρίσκεται στην ομάδα, όμως για την ώρα δείχνει ακριβώς το αντίθετο....

Ο μεγαλομέτοχος του Ολυμπιακού Βόλου που βρέθηκε στην Καβάλα, υποσχέθηκε πριμ 50.000 ευρώ στους παίκτες του αν κερδίσουν και την Ξάνθη την επόμενη αγωνιστική και ουσιαστικά κλειδώσουν τα πλέι οφ.