Κυριακή 11 Σεπτεμβρίου 2011

21 ΧΡΟΝΗ ΕΚΑΝΕ Π@ΡΤΟΥΖΕΣ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΤΗΣ..!!!


Συνόδεψε τον πατέρα της στη γιορτή του κολλητού του σε μια όμορφη διώροφη έπαυλη και έζησε μια από τις πιο συνταρακτικές σεξουαλικές εμπειρίες της ζωής της, κάνοντας ομαδικό σεξ με τρεις άνδρες!

Ο λόγος για 21χρονη Πατρινή, που....
 (λέει ότι) ονομάζεται Μαίρη και θέλησε να μοιραστεί την εμπειρία της στο Διαδίκτυο. Η Μαίρη περιγράφει με κάθε λεπτομέρεια τη συναρπαστική ερωτική συνεύρεση που έζησε σε μια βραδιά που δεν προμήνυε σε τίποτα γι' αυτό που θα ακολουθούσε.

Ξεκινώντας την αφήγησή της, αναφέρει: «Συνόδευα τον πατέρα μου στην γιορτή του κολλητού του γιατί δεν ήθελε να πάει μόνος του... το χειρότερό μου... τουλάχιστον έτσι νόμιζα μέχρι εκείνη τη στιγμή...

Από την αρχή που μπήκα, βαριόμουν... το σπίτι μια υπέροχη διώροφη έπαυλη αλλά γεμάτη, όμως, 40ρηδες και 50ρηδες...

Σε κάποια στιγμή είπα να κινηθώ λίγο στους χώρους του σπιτιού μήπως και βρω κάτι ενδιαφέρον! Ανέβηκα στον δεύτερο όροφο και ψάχνοντας για το μπάνιο άνοιξα κατά λάθος την πόρτα ενός υπνοδωματίου... στην άκρη του κρεβατιού μια κυρία της "υψηλής" κοινωνίας έκανε παιγνίδια με τον εραστή της και στον καναπέ ο σύζυγος έβλεπε...

Έκλεισα απότομα την πόρτα και πήγα προς το τέλος του διαδρόμου ψάχνοντας το μπάνιο... "Η τελευταία πόρτα δεξιά", μου είπε μια κυρία ψιλομεθυσμένη που ρώτησα..

Κατευθύνθηκα προς τα εκεί και άνοιξα την πόρτα...

- Καλώς την μου είπε κάποιος και πριν προλάβω να πω ή να κάνω κάτι με έπιασε από το χέρι και έκλεισε την πόρτα πίσω μου... ήρθες πάνω στην κατάλληλη ώρα...

Στο δωμάτιο υπήρχαν μόνο δύο πορτατίφ αναμμένα και μπορούσα να διακρίνω ότι.. στον καναπέ απέναντι καθόταν δύο φίλοι του πατέρα μου πριν λίγη ώρα μου είχε συστήσει...

- Εγώ το μπάνιο έψαχνα τους είπα με ηρεμία και ο Φώτης χαμογέλασε απαντώντας μου..

- Καλά και εμάς εδώ θα μας αφήσεις μοναχούληδες; Δεν μας λυπάσαι; Κάνε μας λίγη παρέα... εξάλλου είσαι η μόνη νεαρή γυναίκα σε όλο το πάρτι και έχεις αναστατώσει πολύ κόσμο απόψε..

Είχαν πιει αρκετά, αν και όχι μεθυσμένοι και φαινόταν ξεκάθαρα το τι είχαν κατά νου... Ζύγισα την κατάσταση και είπα να παίξω το παιχνιδάκι τους... Θα τους άφηνα να κάνουν ό, τι θέλουν...

- Εντάξει τους είπα εμένα, όμως, δεν θα μου βάλετε ποτάκι;».

Η συνέχεια είναι απαγορευτική για ανηλίκους, με τη Μαίρη να περιγράφει με σκαμπρόζικες λεπτομέρειες τη συναρπαστική ερωτική βραδιά που έζησε. Όσο για την κατάληξη; Η ίδια, σημειώνει:

«Λίγα λεπτά αργότερα καθισμένοι όλοι στο κρεβάτι απολαμβάναμε την πιο γλυκιά σαμπάνια.....

- Πού χάθηκες εσύ με ρώτησε ο πατέρας μου όταν κατέβηκα στον κήπο;

- Βοηθούσα στη σύσφιξη σχέσεων με τους συνεργάτες σου, του είπα χαμογελώντας»...