Σάββατο 28 Μαΐου 2011

Δημοτική γραμμή για την καταγραφή των προβλημάτων στο Δήμο Ρήγα Φεραίου


Με ένα τηλεφώνημα θα μπορούν οι δημότες του Δήμου Ρήγα Φεραίου να ενημερώνουν τις αρμόδιες υπηρεσίες για το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν ζητώντας την άμεση επίλυσή του.
Με τη χρήση του δικτύου του ΟΤΕ, αλλά και...
 του διαδικτύου ο Δήμος Ρήγα Φεραίου δρομολογεί πρωτοβουλία για την αμεσότερη και ταχύτερη ενημέρωση των υπηρεσιών από τους δημότες για τα ζητήματα που τους αφορούν.
Η Δημοτική Αρχή έχει προχωρήσει στις σχετικές ενέργειες και σύντομα θα ανακοινώσει όλη τη διαδικασία καθώς και τον αριθμό της τηλεφωνικής γραμμής που θα καλούν οι ενδιαφερόμενοι δημότες.
Πιο αναλυτικά, οι δημότες θα τηλεφωνούν σε έναν αριθμό του ΟΤΕ. Στην τηλεφωνική γραμμή θα απαντά αρμόδιος υπάλληλος ο οποίος θα καταγράφει το πρόβλημα, καθώς και τα στοιχεία του δημότη. Τα στοιχεία αυτά θα καταγράφονται σε μια βάση η οποία θα είναι προσβάσιμη από τις υπηρεσίες μέσω διαδικτύου. Έτσι θα υπάρχει η δυνατότητα να ελέγχεται καθημερινά πόσα και ποια από τα ζητήματα που θέτουν οι κάτοικοι επιλύονται και πόσο σύντομα.
«Με την κίνηση αυτή δίνουμε τη δυνατότητα στον κάθε δημότη να αναφέρει το πρόβλημά του, ώστε οι αρμόδιες υπηρεσίες να το επιλύουν. Και θα μπορούν να το πετύχουν, χωρίς να μπαίνουν στη διαδικασία να αναζητούν κάθε φορά τον αρμόδιο Αντιδήμαρχο ή να ψάχνουν τον υπάλληλο της κάθε υπηρεσίας ή να προσέρχονται στο Δήμο αφιερώνοντας χρόνο. Με ένα τηλεφώνημα θα επισημαίνουν το ζήτημα που τους απασχολεί και σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα η υπηρεσία του Δήμου θα έχει ενημερωθεί για να το αντιμετωπίσει. Για την πρωτοβουλία μας αυτή είμαστε σε συνεργασία με τον ΟΤΕ και το e-trikala του Δήμου Τρικκαίων. Μέσα στις επόμενες ημέρες θα ανακοινώσουμε τον αριθμό που θα μπορούν να καλούν οι δημότες» τόνισε η Δήμαρχος Ρήγα Φεραίου κ. Ελένη Λαΐτσου, η οποία εμφανίστηκε αισιόδοξη για την επιτυχία του εγχειρήματος.
Πρόσθεσε επίσης ότι στο νέο Καλλικρατικό Δήμο που έχει δημιουργηθεί με τις μεγάλες αποστάσεις που χωρίζουν τα δημοτικά διαμερίσματα, ο πολίτης δεν θα πρέπει να αισθάνεται απομονωμένος από τις υπηρεσίες και τη λειτουργία του Δήμου για την αντιμετώπιση των καθημερινών ζητημάτων που προκύπτουν. Είναι υποχρέωσή μας να βρισκόμαστε στο πλευρό του δημότη.

Πηγή :Taxydromos.gr