Παρασκευή 4 Μαρτίου 2011

Καταγγελία για κατάστημα Wind Βόλου


Θέλω να κάνω καταγγελία για το κατάστημα wind Βόλου που βρίσκεται στην οδό Ιάσονος και Τοπάλη .
Προσφάτως πήγα σε αυτό το κατάστημα ζητώντας να μου μετατρέψουν το είδη υπάρχων νούμερο free to go σε σύνδεση wind to all.
Η κοπέλα που εργαζότανε μέσα μου είπε...
 ότι γίνεται να κρατήσεις το νούμερο απλώς θα σου δώσω μία καινούρια κάρτα sim και μου είπε ότι επειδή έχει κλείσει το σύστημα θα με ειδοποιήσει μία από αυτές τις μέρες για να υπογράψω το συμβόλαιο.
Έτσι έγινε και από εκείνη την μέρα άρχισε η μεγάλη κοροϊδία ,όταν με ενημέρωσε να περάσω από κατάστημα έκπληκτος διαπίστωσα ότι μου έδωσε καινούριο νούμερο και μάλιστα με αρχικά 698 και όχι της wind. Της επανέλαβα ότι θέλω το ίδιο νούμερο και μου είπε ότι στο συγκεκριμένο πρόγραμμα σύνδεσης δεν ισχύει αυτό και ότι θα πρέπει να παραμείνω στην σύνδεση για τρείς μήνες για να αλλάξω νούμερο. Επειδή πίστεψα ότι έτσι δουλεύει η εταιρία πήρα το νούμερο και το απόγευμα επειδή είχα κάποιες αμφιβολίες αποφάσισα να πάρω την wind και να αναφέρω το περιστατικό. Μου απαντήσανε άμεσα και ρητά ότι φυσικά και μπορείτε κύριε και μάλιστα να πάτε άμεσα στο κατάστημα για να ικανοποιήσουνε το αίτημα σας και αν δεν το κάνουνε να τους πείτε να πάρουνε στα κεντρικά να τους ενημερώσουμε εμείς.
Την επόμενη μέρα λοιπόν πήγα στο κατάστημα και ζήτησα από την εργαζόμενη το αίτημα μου μην θέλοντας να προκαλέσω αναστάτωση θεωρώντας ότι έχει γίνει κάποιο λάθος ίσως. Η κοπέλα έδειχνε σαστισμένη και μάλιστα επέμενε ότι δεν μπορούσα να κρατούσα το αρχικό μου νούμερο, της απάντησα να πάρετε τα κεντρικά να σας ενημερώσουν. Και σε αυτό το σημείο έγινε η μεγάλη κοροϊδία αφού πήρε μπροστά μου στα κεντρικά κ μου είπε ότι κάποιος (ποιος…?) από τα κεντρικά της είπε ότι δεν επιτρέπεται το αίτημα μου.
Σκέφτηκα και εγώ ,ίσως έχω κάνει εγώ λάθος ίσως δεν κατάλαβα καλά από τα κεντρικά τι συμβαίνει. Βγαίνω λοιπόν έξω και ξαναπερνώ τα κεντρικά οι οποίοι με διαβεβαίωσαν πάλι το ίδιο και να πήγαινα μέσα στο κατάστημα και να ζητούσα αμέσως τον υπεύθυνο. Μπαίνω λοιπόν στο κατάστημα φανερώς εκνευρισμένος και σε υψηλό τόνο τους είπα ότι είναι ντροπή σας να μην ξέρετε πως δουλεύει η εταιρία και δεύτερα πως είναι δυνατόν να μου λέτε ψέματα μπροστά μου, τους είπα ότι δεν είμαι κανένας τσοπάνης αγράμματος που κατέβηκε από το βουνό και ότι θα τους κάνω έγγραφη καταγγελία στο εμπορικό σύλλογο Βόλου, στην wind και στην προστασία των καταναλωτών και έφυγα.
Μέσα σε δύο ώρες με ξαναπερνούν τηλέφωνο και με ενημερώσανε ότι το αίτημα σας έγινε δεκτό περάστε να πάρετε το παλιό σας νούμερο με το wind to all.Θέλω να εκφράσω την ικανοποίηση μου από την wind ως εταιρία αλλά την δυσαρέσκεια μου για αυτό το κατάστημα. Δηλαδή είναι δυνατόν να πάει ο καθένας και του πουλάει ότι παραμύθια θέλει και μάλιστα άμα είναι κανένας παππούς η καμία γιαγιά να πάνε και του πάρουν και τα βρακια? Διότι είμαι σίγουρος ότι θα έχουν αυτοί τον τρόπο.
Όσοι είστε από Βόλο προσέξτε αυτό το κατάστημα διότι μπορεί να πέσετε και εσείς θύματα κοροϊδίας.