Στην ανόρυξη νέας υδρευτικής γεώτρησης στην περιοχή «Σαριγκιόλι» του Στεφανοβικείου προχωρά η δημοτική αρχή Ρήγα Φεραίου σε μια προσπάθεια να αποκατασταθεί το πρόβλημα στην υδροδότηση του χωριού μετά και τον εντοπισμό του χρωμίου στο δίκτυο....
Με απόφαση της δημοτικής αρχής οι κάτοικοι του Στεφανοβικείου δεν θα καταβάλλουν τέλη ύδρευσης για όσο καιρό είναι ακατάλληλη η πόση του νερού στην περιοχή.
Την Δευτέρα 21/3/2011 θα βρεθεί στο Στεφανοβίκειο κλιμάκιο επιστημόνων του Ινστιτούτου Γεωλογικών Μεταλλευτικών Ερευνών (ΙΓΜΕ) προκειμένου να διενεργήσει ελέγχους στο έδαφος και να εντοπίσει τα αίτια των υπερβάσεων, προτείνοντας παράλληλα λύσεις. Η δήμαρχος κα Ελένη Λαϊτσου είχε τηλεφωνική επικοινωνία με τον πρόεδρο του ΙΓΜΕ κο Παπαβασιλείου στον οποίο παρουσίασε το ζήτημα αλλά και τις παρεμβάσεις που πρέπει να γίνουν.
Τέλος, μέχρι να λυθεί το ζήτημα ο Δήμος προχωρεί σε παρεμβάσεις για την καλύτερη εξυπηρέτηση των δημοτών, όπως διανομή εμφιαλωμένου νερού σε όσους εξυπηρετούνται από το πρόγραμμα «Βοήθεια στο σπίτι», ενώ τοποθετήθηκαν μηχανήματα παροχής εμφιαλωμένου νερού στα σχολεία και στο ΚΑΠΗ.
Επιπλέον στις επόμενες μέρες θα πραγματοποιηθεί στο Στεφανοβίκειο ενημερωτική εκδήλωση σχετικά με το νερό και θα μιλήσουν αρμόδιοι επιστήμονες.
karlanews


