Πριν από 29 δευτερόλεπτα
Τετάρτη 17 Νοεμβρίου 2010
Δεν προβλέπεται κατάργηση των γραμμών του ΟΣΕ
Τη διαβεβαίωση ότι δεν υπάρχει πρόβλεψη για κατάργηση των γραμμών του ΟΣΕ, δίνει, απαντώντας σε ερώτηση του βουλευτού Μαγνησίας του ΛΑΟΣ, Παύλου Μαρκάκη, ο υφυπουργός....
Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Σπύρος Βούγιας.
Ο κ. Βούγιας δεν κρύβει, ωστόσο, ότι επίκειται αναδιάρθρωση των δρομολογίων που δεν αποκλείεται να περιλαμβάνει και αραίωση ορισμένων εξ αυτών.
Πιο συγκεκριμένα, η απάντηση προς τον κ. Μαρκάκη, σχετικά με τις κινητοποιήσεις εργαζομένων στον ΟΣΕ, αναφέρει μεταξύ άλλων ότι: «Η σιδηροδρομική υποδομή στο σύνολό της, όπως παρουσιάζεται σήμερα, κατασκευάστηκε με χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Ένωση και με εθνική συμμετοχή. Η υποδομή αυτή δεν καταργείται, είναι στη διάθεση κάθε εταιρείας που ενδιαφέρεται να λειτουργήσει στο σιδηροδρομικό δίκτυο. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, όμως, ως εταιρεία, έχει τη δυνατότητα, με βάση το επιχειρησιακό της σχέδιο, να καθορίζει τα δρομολόγια και την πυκνότητά τους, έτσι ώστε αυτά να ανταποκρίνονται στα συμφέροντά της. Παρ’ όλα αυτά, στην παρούσα φάση δεν υπάρχει πρόβλεψη για κατάργηση γραμμών, παρά μόνο ίσως για αραίωση δρομολογίων».
Απάντηση για τον «Μουντζούρη»
Ο κ. Βούγιας, επίσης, απάντησε και στην αναφορά του κ. Μαρκάκη μετά την καταγγελία της Ένωσης Ξενοδόχων Μαγνησίας σχετικά με την αύξηση στα εισιτήρια για το τρενάκι του Πηλίου. Η απάντηση του υφυπουργού έχει ως εξής:
«Οι τιμές που έθεσε πρόσφατα σε ισχύ η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι 18 ευρώ με επιστροφή για τους ενήλικες και 10 ευρώ για τα παιδιά, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως δίνεται για πρώτη φορά η δυνατότητα αγοράς εισιτηρίου απλής διαδρομής στην τιμή των 10 ευρώ για τους ενήλικες και των 6 ευρώ για τα παιδιά, κάτι που επίμονα ζητούσε το επιβατικό κοινό και οι επιχειρηματίες της περιοχής.
Σε ό,τι αφορά τις τιμές ενοικίασης της αμαξοστοιχίας, αυτές είναι 1.250 ευρώ (950) για τα σχολεία και άλλα κοινωφελή ιδρύματα και 2.500 ευρώ για κάθε άλλο ενδιαφερόμενο. Η τιμολόγηση της ενοικίασης στα 2.500 ευρώ είναι στην πραγματικότητά μόλις ανώτερη του λειτουργικού κόστους, το οποίο ανέρχεται σε 2.200 ευρώ περίπου ανά δρομολόγιο.