Συνεργάζεται με εταιρίες - κολοσσούς όπως Red Bull, Burberry και Land Rover
Και όμως κατάφερε τα τελευταία 15 χρόνια να φέρει «λιγότερη βροχή»… στο Λονδίνο!
Ο Βολιώτης Βασίλης Αλεξίου από το 1997 διαγράφει ηλιόλουστη πορεία στο χώρο της τεχνολογίας πολυμέσων...
με την εταιρία του «Less Rain» και έχοντας συνεργαστεί με πραγματικούς κολοσσούς! Red Bull, Burberry, Land Rover είναι μόνο μερικές από αυτές ενώ οι εφαρμογές της εταιρίας του γίνονται ανάρπαστες σε facebook και ipad!
Τα πασίγνωστα πια πολυμέσα, δηλαδή ψηφιακές εφαρμογές με κείμενο, μουσική και εικόνα, εφαρμογές για κινητά, το facebook και το ipad, on line παιχνίδια και διαδραστικά φιλμ είναι το αντικείμενο της εταιρίας του κ. Αλεξίου που μεγαλουργεί στο εξωτερικό.
Πριν όμως από την δημιουργία της εταιρίας του, εκτός από το Λονδίνο γραφεία υπάρχουν και στο Βερολίνο, από το 1987 έως και το 1994 ο Βασίλης Αλεξίου εργαζόταν ως ραδιοφωνικός παραγωγός και συγχρόνως εξέδιδε το δικό του περιοδικό με το όνομα «Εγκώμιο» στην Πάτρα όπου σπούδαζε. Τότε ήταν που ξεκίνησε και τη δική του εταιρία σχεδιάζοντας εταιρικά λογότυπα, αφίσες και στάμπες για T-shirt. Από τότε όμως φαινόταν πως δεν περιοριζόταν στα λίγα καθώς εξέλιξε τη δουλειά κάνοντας και branding, δηλαδή κτίσιμο και δημιουργία μάρκας.
Γιατί όμως αποφάσισε να εγκαταλείψει την Ελλάδα; Η απάντησή του ήταν ξεκάθαρη. «Από τότε είχαν την εντύπωση πως δεν θα βελτιωνόταν η καλλιτεχνική και σχεδιαστική κουλτούρα στην Ελλάδα. Καταλάβαινα ότι η ελληνική αγορά ήταν περιορισμένη και ένιωθα εγκλωβισμένος γιατί με τον συνεργάτη μου τότε κάναμε πράγματα και δεν υπήρχε καμία ανταπόκριση. Ένιωθα ότι μόνο αν φύγω θα μπορέσω να κάνω αυτά που ήθελα».
Ο ίδιος σπούδασε μηχανικός υπολογιστών, ωστόσο το design ήταν «στο πετσί του» καθώς ο πατέρας του ήταν πολιτικός μηχανικός με μεγάλη κλήση στην ζωγραφική, και ιδιαίτερα στα καράβια, ενώ τραγουδούσε και έπαιζε κιθάρα. «Υπήρχε το καλλιτεχνικό στοιχείο στην οικογένεια», μας λέει.
Προσπαθώντας να βρει διέξοδο στις καλλιτεχνικές του αναζητήσεις και νιώθοντας πως έχει να προσφέρει πολλά στο διαδίκτυο – που τότε ήταν στα σπάργανα – ο Βολιώτης ιδρυτής της «Less Rain» πήγε το 1996 στο Λονδίνο με υποτροφία από το Ίδρυμα Λαμπράκη για να κάνει ένα μεταπτυχιακό πάνω στα διαδραστικά πολυμέσα και στις νέες τεχνολογίες.
Τις δυσκολίες του πρώτου καιρού ακολούθησε η πρώτη του διάκριση, το D&ad, ένα βραβείο που απονέμεται εδώ και 50 χρόνια στις πιο εμπνευσμένες δουλειές τελειόφοιτων πάνω στον σχεδιασμό ιστοσελίδων, λογοτύπων και τη διαφήμιση.
Φέρνοντας… λιγότερη βροχή! Η αρχή έγινε όταν ο κ. Αλεξίου μαζί με τον συμφοιτητή του Γερμανό Λαρς αποφάσισαν να ταράξουν τα νερά του διαδικτύου. Έτσι μια μέρα «έριξαν» στο internet μια ιστοσελίδα με το όνομα lessrain.com. «Βάλαμε τη δουλειά μας στο ίντερνετ και στείλαμε τον σύνδεσμο (link) από τη δουλειά μας σε κόσμο. Τότε το διαδίκτυο ήταν ακόμα καινούργιο και ο κόσμος έβλεπε το ο,τιδήποτε διαφορετικό!».
Ο πρώτος πελάτης δεν άργησε να εμφανιστεί και ήταν το γερμανικό κανάλι Viva TV, ανταγωνιστικό του MTV. Το 2000 άνοιξαν την θυγατρική στο Βερολίνο, ενώ διατηρούσαν και για κάποια χρόνια θυγατρική στο Τόκιο. Το ταξίδι ξεκίνησε για αυτούς με τους καλύτερους οιωνούς και μέχρι σήμερα τρέχουν με ταχύτητες φωτός…
Συνεργασίες με κολοσσούς
Η επιτυχημένη αρχή δεν άργησε να φέρει και μια απόλυτα επιτυχημένη πορεία. Μέχρι σήμερα η Less Rain έχει συνεργαστεί με πραγματικούς κολοσσούς και έχει κερδίσει σημαντικά βραβεία.
Πρόσφατα συνεργάστηκε με την Red Bull για την οποία και δημιούργησε ένα ηλεκτρονικό παιχνίδι σνόουμπορντ βασισμένο στην ταινία «The Art of Flight» που σας προκαλεί να πηδήξετε από πανύψηλες κορυφές βουνών κάνοντας τεράστια άλματα!
Η διαδραστική εφαρμογή για τη Land Rover «Being Henry» ανακηρύχθηκε site του μήνα στα Favourite Website Awards, που είναι η πιο σημαντική διάκριση για δημιουργικούς δικτυακούς τόπους, ενώ διαδραστικά παιχνίδια όπως το «The Land of Me» μπορείτε να κατεβάσετε από iPad και Blackberry Playbook.
Σχεδίασαν το site για το κορυφαίο ελληνικό ξενοδοχείο Costa Navarino, σας ξεναγούν 3D να γνωρίσετε την Alfa Romeo Giulieta, έχτισαν το site για την σαμπάνια Dom Perignon προσφέροντας τρεις εναλλακτικές μέθοδους πλοήγησης ανάλογα τις προτιμήσεις των επισκεπτών, ενώ φέτος τα Χριστούγεννα προσέφεραν μια online λιανική εμπειρία για την Burberry δημιουργώντας για μια περίοδο τριών μηνών μια εκπληκτική 3D διαδραστική εμπειρία στους χρήστες.
Η δουλειά τους κέρδισε βραβεία όπως τα BAFTA, που είναι τα αγγλικά Όσκαρ, αλλά και «λιοντάρι» στις Κάννες (Cannes Lio ) εκεί όπου γίνεται το διεθνές φεστιβάλ διαφήμισης, ενώ πρόσφατα η Getty Ιmages έκανε ένα profile για τη Less Rain το οποίο είναι online και αναφέρεται σε όλη τη δουλειά που κάνει η εταιρία.
Η μεγάλη προσπάθεια τόσων χρόνων, τα προσεγμένα project, το μεράκι και η αγάπη του Βασίλη Αλεξίου για τη δουλειά τον έχουν κάνει σήμερα να θεωρείται σήμερα ένα από τα πιο φωτεινά μυαλά του διαδικτύου και έναν από τους κορυφαίους επαγγελματίες στον χώρο των πολυμέσων σε παγκόσμιο επίπεδο!
Taxydromos.gr