Στον 1ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ετικέτας, που διοργανώθηκε στο Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών από το κλαδικό περιοδικό All Pack, διακρίθηκαν οι συσκευασίες από το Τσάι της ΕΨΑ.
Η ΕΨΑ τόλμησε και άλλαξε τον χρωματικό κώδικα της κατηγορίας από κίτρινο (που έχουν τα προϊόντα τσάι) σε μαύρο ξεχωρίζοντας έτσι στο ράφι των σούπερ μάρκετ.
Οι ετικέτες απεικονίζουν «ζωγραφιές» ονειρικές, μολυβιές της ζωής από στιγμές που ζει ή θα ήθελε να ζήσει ο καταναλωτής ενώ έχουν μερικά πολύ σημαντικά στοιχεία τα οποία διαδραματίζονται στο εικαστικό καθώς για πρώτη φορά εταιρικό λογότυπο γίνεται μέρος της δράσης του εικαστικού (π.χ. αερόστατο στο Τσάι με λεμόνι), υπάρχει ο χαρακτήρας του «ψαρούλη» ο οποίος έχει ρόλο σε όλα τα εικαστικά στο τσάι είτε στο φυσικό του περιβάλλον (Τσάι με ροδάκινο), είτε ως αστροναύτης (Πράσινο Τσάι με Ρόδι και Βύσσινο) ακόμη και σε ελεύθερη πτώση στρατόσφαιρας στο κλασικό Τσάι με Λεμόνι και γίνεται εφαρμογή NLP (Neuro Linguistic Programming, Νευρογλωσσικός Προγραμματισμός) στα κείμενα που μεταφέρουν οι πρωταγωνιστές και εκφράζουν τη δράση ή την απόλαυση της ζωής: T-LemonAir(c) (T = διαβάζεται Τι = Tea ακουστικά), Go with the flow!, Fly me to the moon!
Τέλος για πρώτη φορά η ΕΨΑ χρησιμοποίησε barcode art κάνοντας τέχνη ακόμα και τα πιο βαρετά στοιχεία μιας ετικέτας όπως ο γραμμωτός κώδικας.
Το αντίστοιχο post στο Facebook ακόμη έχει το υψηλότερο ρεκόρ προβολών και σχολίων.